Îmbrăcămintea de marcă reprezintă orice detaliu din garderobă pe care este imprimat un logo și/sau numele unei companii. Acestea sunt concepute în culorile corporative ale companiei și sunt destinate a fi purtate la locul de muncă, precum și pentru participarea la diverse evenimente și activități promoționale.

Este un fapt bine stabilit că ținutele personalizate pot crește productivitatea la locul de muncă. Ceea ce poartă angajații la serviciu poate face o diferență enormă în aproape toate aspectele afacerii. Însă, este bine de știut ce companii au nevoie de articole vestimentare personalizate? Și cum trebuie să fie alese hanoracele personalizate?

Ce fel de afacere are nevoie de uniforme de marcă

Orice afacere care lucrează în sectorul serviciilor are nevoie de uniforme personalizate. Companiile de producție vor găsi, de asemenea, că este potrivită uniforma – nu ca instrument de marketing, ci ca element de identitate.

Îmbrăcămintea de lucru cu marcă este cea mai solicitată în rândul acestor companii:

  • Servicii de livrare

Hainele pesonalizate în culorile și cu logo-ul companiei ajută la identificarea curierului. Ele amintesc trecătorilor de existența serviciului, stimulând adesea efectuarea unei comenzi;

  • Companii de producție

Fiecărui departament i se coase propria uniformă cu logo. Acest lucru simplifică foarte mult comunicarea în fabrică, crește confortul, deoarece uniforma este realizată individual pentru fiecare angajat, ținând cont de condițiile de lucru;

  • Companii de catering, hoteluri

Chelnerii, hostess-urile și alții sunt angajați care comunică în mod regulat cu clienții. Este important ca aceștia să aibă hanorace personalizate, deoarece ei prezintă marca publicului țintă. În bucătărie, personalul poartă, de asemenea, uniforme. Bucătarul-șef și subșeful pot avea tunici speciale cu marcă;

  • Companii aeriene și alți transportatori

Stewardesele și piloții poartă uniforme cu logo-ul companiei aeriene. În acest fel, aspectul echipei devine mai îngrijit și mai prezentabil. Prezența unei mărci a companiei pe uniformă vorbește despre statutul înalt al companiei. Ținute similare sunt create și pentru conductorii de tren;

  • Agențiile de marketing

Orice eveniment public implică o autoidentificare a participanților cu ajutorul uniformelor de marcă, precum și a accesoriilor (brățări, broșuri, pixuri, cărți de vizită). Tricouri, șepci, hanorace cu simboluri corporative sunt de obicei cumpărate pentru diverse acțiuni și mitinguri.

În același timp, clinicile private, saloanele de înfrumusețare, saloanele de masaj și alte companii de servicii nu ratează ocazia de a consolida poziția mărcii lor cu ajutorul uniformelor cu logo.

La ce să se acorde atenție când se aleg hanoracele personalizate

Dacă se optează pentru hanorace personalizate, este recomandabil să se acorde atenție acestor momente:

  • Calitatea țesăturii, a croitoriei

Uniforma trebuie să fie confortabilă, angajatului nu trebuie să îi fie cald sau frig la locul de muncă. Alegerea materialului depinde de domeniul de activitate al personalului. De exemplu, îmbrăcămintea de marcă la birou este cusută din țesături respirabile care își păstrează bine forma. Pentru bucătari și ospătari se folosesc materiale rezistente la uzură, rezistente la murdărie (ulei, sosuri etc.).

  • Stilul corporativ, culorile, logo-ul

Dacă nu există o identitate corporativă, este recomandat să fie gândită în prealabil cu ajutorul unui designer. Pentru companiile de catering, este mai bine să se aleagă tonuri calme, nu iritante. Pentru serviciile de livrare, dimpotrivă, mai potrivite sunt nuanțele luminoase, memorabile, care să distingă curierii pe fundalul trecătorilor.

Culorile saturate sunt, de asemenea, folosite pentru a coase uniformele pentru evenimente și promoții. Hanoracele sau alte piese vestimentare personalizate vor fi alese după criteriile de mai sus, ținând cont de marca firmei pentru care sunt create.

Logourile pot fi inserate prin broderie sau imprimare cu emblema sau numele firmei ori al angajaților sau chiar elemente de design mai complexe.

Așadar, ținutele personalizate ajută la creșterea productivității la locul de muncă, deoarece schimbă mentalitatea de la modul de petrecere a timpului liber la cel de lucru.

Se economisește timp, deoarece angajații nu trebuie să aleagă din mai multe ținute la modă. De asemenea, acestea promovează egalitatea între lucrători și sporesc încrederea lucrătorilor.

Ar fi bine să se acorde atenție fiecărui aspect înainte de a lua decizia pentru o uniformă personalizată. Aceasta trebuie să reprezinte cu acuratețe valorile companiei, identitatea brandului și imaginea profesională.

4 thoughts on “Hanorace personalizate – Sfaturi de selecție

  1. Este impresionant cum acest articol reuseste sa ofere atat de multe informatii valoroase intr-un mod concis si usor de urmarit. Recomand cu caldura citirea lui tuturor celor interesati de achizitionarea unui hanorac personalizat.

  2. Sfaturile prezentate sunt extrem de utile, mai ales pentru cei care nu au experienta in achizitionarea de hanorace personalizate. Apreciez modul detaliat in care sunt explicate fiecare aspect si cu siguranta voi tine cont de ele data viitoare cand voi cumpara un astfel de produs.

  3. Mi-a placut cum sunt prezentate diferitele aspecte de luat in considerare atunci cand alegi un hanorac personalizat. Este important sa ai informatii clare inainte de a face o decizie si acest articol le ofera pe toate intr-un mod simplu de inteles.

  4. Articolul este foarte util pentru cei care doresc sa achizitioneze hanorace personalizate, oferind sfaturi practice pentru selectarea celor mai potrivite modele. Recomand tuturor sa il citeasca inainte de a face o achizitie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *